Važnost sudjelovanja na sajmovima
Sajam je odličan događaj namijenjen za prodaju i nastup na tržištu. Omogućuje brojnim izlagačima da predstave sebe, svoje proizvode i vrstu posla kojom se bave. Također, posjetiteljima nudi priliku da se upoznaju s raznim novim, domaćim, inovativnim proizvodima kakve je ponekad teško pronaći u klasičnim trgovinama.
Na sajmu izlagač ima priliku izravno upoznati potencijalnog kupca, približiti mu svoj proizvod ili uslugu te ostvariti poslovni kontakt. Uvijek je bolje i lakše predstaviti ono što radite kroz direktnu komunikaciju, kakvu upravo nudi sajam. Posjetitelj sajma, odnosno potencijalni kupac, kod nekih izlagača može isprobati proizvode prije kupnje, odlučiti da li mu odgovara ili ne. Na sajmovima se ostvaruje kontakt s velikim brojem ljudi. Velika prednost je ta što kupci dolaze k vama, što znači da nećete djelovati napadno kada im pričate o svojim proizvodima i uslugama. Taj trenutak se treba iskoristiti i predstaviti svoje poslovanje na što bolji način. Na sajmu možete pronaći nove poslovne partnere koji imaju proizvode ili usluge komplementarne vašima. Ostvarujući suradnju s njima povećava se razina zadovoljstva vaših kupaca. Također možete upoznati konkurenciju, dobavljače te važne osobe iz vaše branše.
Kroz projekt „Zajedno smo bolji i jači na tržištu“ Zajednica braniteljskih zadruga sudjelovala je, te će sudjelovati na brojnim sajmovima kako bi predstavila svoje poslovanje, poslovanje svojih partnera i dionika uključenih u projekt.
Projekt „Zajedno smo bolji i jači na tržištu“, UP.02.3.1.03.0021, provodi se na poziv „Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I“ Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike. Vrijedan je 1.108.497,50 kuna, za što je Zajednica braniteljskih zadruga dobila bespovratna sredstva – u iznosu od 85% projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, dok ga je u iznosu od 15% sufinancirala Republika Hrvatska iz državnog proračuna – i to u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.” Provodi se na poziv „Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I“ Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, koje je posredničko tijelo razine 1. Posredničko tijelo razine 2 je Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva.