Prepoznatljivost društvenih poduzetnika u zajednici = održivost
Zajednica braniteljskih zadruga u četvrtak je, 30. prosinca, održala online Informativni događaj projekta „Zajedno smo bolji i jači na tržištu“ za dionike koji će biti u funkciji transformacije poslovanja na koncept društvenog poduzetništva. Tema ovog događaja bila je „Važnost prepoznatljivosti društvenih poduzetnika u lokalnoj sredini“.
Na događaju se govorilo o projektu, društvenom poduzetništvu, povezanosti društvenih poduzetnika s lokalnom sredinom, te je istaknuto da društveni poduzetnici lokalnoj zajednici pružaju razvoj gospodarstva, održivost, veću zapošljivost ranjivih skupina, razvoj autohtonih proizvoda i kulturnih dobara u komercijalne svrhe, očuvanje tradicije, dodatno obrazovanje i edukacije te ekološki prihvatljiva rješenja u proizvodno-uslužnom lancu. Međutim, od zajednice društveni poduzetnici trebaju općenitu prepoznatljivost te prepoznatljivost ciljeva i mogućnosti u razvoju kroz društveno poduzentištvo, ljudski i resursni kapital, otvorenost za mogućnosti udruživanja i suradnje, te prihvaćanje proizvoda i usluga u zajednici, gdje je bitno i razviti sve uvjete za prepoznatljivost proizvoda, uključujući i viualni izgled proizvoda te potrebne oznake kao što su EU oznaka ekološke proizvodnje, Dokazana kvaliteta i druge.
Zaključeno je da je prepoznatljivost društvenog poduzetnika vezana za njegovu održivost, kao i da su društveni poduzetnici uglavnom sami odgovorni za prepoznatljivost u lokalnoj zajednici te da je mogu ostvariti jedino zahvaljujući svojim aktivnostima.
Projekt „Zajedno smo bolji i jači na tržištu“
Projektom „Zajedno smo bolji i jači na tržištu“, se želi želi povećati konkurentnost i održivost Zajednice braniteljskih zadruga na tržištu te zadružnih organizacija i OPG-ova koji okupljaju hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji i to poslovanjem kroz društveno poduzetništvo, prodajom proizvoda, posebno autohtonih, edukacije, pokazne vježbe o proizvodnji, načinima i područja gdje se proizvode, kako bi se šira javnost mogla informirati. Aktivnosti uključuju i informativne događaje za dionike koji će biti u funkciji transformacije poslovanja na koncept društvenog poduzetništva, kao što je i događaj održan u četvrtak.
Jedan od načina na koji Zajednica braniteljskih zadruga promovira društveno poduzetništvo i autohtone i domaće proizvode i rukotvorine naših suradnika je i web-shop zajednonase.hr. Konstantno tražimo suradnike, o čemu su članovi projektnog tima govorili i na informativnom događaju, a više o tome možete pročitati ovdje.
Projekt „Zajedno smo bolji i jači na tržištu“, UP.02.3.1.03.0021, se provodi na poziv „Jačanje poslovanja društvenih poduzetnika – faza I“ Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.
Projekt je vrijedan 1.108.497,50 kuna, za što je Zajednica braniteljskih zadruga dobila bespovratna sredstva – u iznosu od 85% projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, dok ga je u iznosu od 15% sufinancirala Republika Hrvatska iz državnog proračuna.